Fuero Interactive
Fuero Interactive

Fuero Interactive

Niezwyczajnie kreatywni

Top

Ready, aim, FIRE!

Planujemy, targetujemy
i dajemy ognia!

?
W zaledwie kilka tygodni udało nam się wypromować
z tak wielkim sukcesem Konkurs na nieoficjalny hymn Euro 2012, że zgłosiły się do niego takie gwiazdy jak Feel, Wilki, Maryla Rodowicz, Lombard, Norbi, Pudelsi, KASA, Liber czy IMISH, a w Jury konkursu znaleźli się Elżbieta Zapendowska i Radosław Majdan.

O Konkursie i jego wynikach na bieżąco informowały najpopularniejsze media w Polsce, począwszy od Programów Śniadaniowych (Kawa czy Herbata, DD TVN) po główne wydania Wiadomości czy Faktów.

W finałowym głosowaniu SMS-owym zostało oddanych ponad 80.000 głosów, a całość Konkursu zwieńczyła uroczysta Gala Finałowa zorganizowana przez nas
w klubie Platinium przy udziale wielu dziennikarzy
i reporterów.

Niemożliwe stało się wielkim sukcesem.

Jak mając do dyspozycji ograniczony budżet osiągnąć wielki zasięg kampanii? Mamy na to swoje niestandardowe oraz nieszablonowe rozwiązania. Podeślij nam brief i przekonaj się!